Sunday, December 12, 2010

Home » SOLUSI (Panduan Hidup Bersyariat)

SOLUSI (Panduan Hidup Bersyariat)

Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillah WallahuAkhbar....

Dulu hidup Cik Ila cam kosong je. Bangun pagi, buat keje, tidur...tu je. Rasa cam 'kosong' semacam...

Satu hari cIK iLA pi umah Pak Cik sebelah baba kat KLANG..ternampak la satu majalah yang kat cover dia ada gambar pokok..(cIK iLA NI PANTANG TENGOK GAMBAR POKOK, KAN cIK iLA NI 'DOKTOR POKOK' hehe)...

"Ape tengok2 je? Bukak la, baca. Tok sah malu2. Bukan ade surat cinta PakCik kat Makcik iLA pon kat dalam tuh..." (dalam hati..kalo ade pon tanak bacelah) hehe

Inilah dia Majalah Solusi Edisi ke-20

" Menarik sungguh majalah ni. Lain dari yang lain. Mesti beli nih"

Fuhhhh....Sekali pandang baca terus jatuh hati...Banyak artikel yang sgt2 baik dalam majalah ni..

Syukur alhamdulillah..sejak ber'cinta' dengan MAJALAH SOLUSI ni, hdp cIK iLA dah tak 'kosong' lagi dah...

Antara koleksi MAJALAH SOLUSI yang cIK iLA ade...


Ilmu yang baik pasti akan beri banyak manfaat kepada kita..inilah dikatakan PANDUAN HIDUP BERSYARIAT... =)

Hari ini sebelum kita mengatakan kata-kata yang tidak baik, Fikirlah tentang seseorang yang tidak dapat berkata-kata sama sekali.

9 comments:

  1. dik mamat: nk pinjam ke??? sehari singgit...heheh

    ReplyDelete
  2. wah kak ila nie bgan mamat pun nk singet2 :P.. uwet top up mamat yang akak pinjam 2 pun akak lum bg ag :p.. ngaa~ lalala~

    ReplyDelete
  3. Majalah SOLUSI mmg bermanfaat. Saya cadangkan dengar cerita ustaz zahazan ttg penerbitan majalah yang bagus ini.

    http://www.youtube.com/watch?v=xk13hCEJJuc&feature=related

    Sama-sama kita memprosmosikan majalah ini supaya terus hidup.

    ReplyDelete
  4. dik mamat: eh2..bila masa pulak akak pau topup awk???

    ReplyDelete
  5. Al-Mu'allim: InsyaALLAH..ustaz zahazan pon kolumnis dalam solusi kan..mmg majalah yang tak rugi dibeli dan sgt2 bermanfaat...

    Majulah SOLUSI tuk perkembangkan syariat ISLAM...insyaALLAH...

    ReplyDelete
  6. darkbatman : adeh!!! belum nk register wad psikatri ag la...alhamdulillah..menyalurkan duit hasil titik peluh ke arah menggali dan mendalami ilmu yang berguna...

    ReplyDelete
  7. sker2!!sker sgt bcer s0lusi...byk benda2 besh... p xder k0leksi sndri arh...p ader kwn y ader k0leksi s0lusi...wat muka xmalu...pinjam jew arh..ngee..~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...