Sunday, December 12, 2010

Home » Maksud Nama Kamooo

Maksud Nama Kamooo

Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillah WallahuAkhbar....



Tetibe je cIK iLA terfikir nak tanye kamoo maksud nama kamoo yang indah2 itu..

Manelah tau kan..boleh dijadikan panduan nanti..ehehe...

Jaaaaapppp..

Bior ler name fenuss (FULL NAME OK!!)....bukan nama pames kamoo tuuu... =)

Conteng2 la kat komen tu yer...


Senyumlah walaupun dirimu dirundung malang...CIK ILA..smileeee!!!

19 comments:

  1. eheh! name diberi siti nor saqinah maksudnye cahaya ketenangan... wee~ =)

    ReplyDelete
  2. sudahtentu la nama maksud nama puteri cahaya ni adalah cahaya kehidupanku > NUR HAYATI!

    ReplyDelete
  3. bwu paham...yelah ezzaty saadah nme komersial, haha....konon2 nk wat novel tp xsiap2 gak..
    nme sbnar nur izzati = cahaya kemulianku kekuatanku...tp izzati saadah nme gelaran kt umah...=P

    ReplyDelete
  4. Nama aku err.. bangsawan masa... translate aja jd bahasa arab, tu la nama penuh aku..

    ReplyDelete
  5. Nama adalah pemberian dari kedua orang tua kita .... pastinya memberi makna yang sebaik-baiknya , persoalannya adakah makna/erti/nama itu sebaik dengan akhlak kita ...... kongsi

    ReplyDelete
  6. ehem2.. mamat nk join ugak la ;)...

    nama mamat, tgok kt nick 2.. name full 2.. Muhamad Nor .. mksdnye, kemuliaan cahaya :).. nur yang akan menerangi laily..

    ReplyDelete
  7. burhanuddin, maksudnye bukti agama @ bukti pembalasan

    ReplyDelete
  8. nurul hidayah aka cahaya petunjuk....
    kalo nak tunjuk jalan 2 boleh sangat....=)

    ReplyDelete
  9. [Muhammad Asyraf]
    Muhammad : Yang Benar
    Asyraf : Er..lupa la

    ReplyDelete
  10. Ash Ralf : Muhammad 2 bukan mulia ke ? siddiq baru Benar :D

    ReplyDelete
  11. entah la.tak pernah cari..nama nur hadirah.tak thu kenapa mak letak nama ni.hee~

    ReplyDelete
  12. nama gua izuddin.
    kalo tak silap, mkna dye, kemuliaan agama.
    cool tak? kehkeh

    ReplyDelete
  13. Muhamad Nor Mamat: Eh..laa..betul lar haritu saya rasa.. Ish...leyh silap... Aduh... Tima Kasih Bro!!

    ReplyDelete
  14. salam. jemput join contest d blog saya.

    http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...