Friday, December 3, 2010

Home » Jom Kita Tengok...ape yg menarik...

Jom Kita Tengok...ape yg menarik...

Gambar-gambar yang menarik sekitar MAHA 2010...

Jom kita tengoooookkk.....

Beratur panjang tuk naik 'trem'..kenderaan rasmi tuk bawak pelawat daripada tempat parking kete ke pintu masuk pameran

Bersedia untuk berkhidmat..lame benor dah tak bawak menda alah ni..since grad aritu...


Majlis Perasmian n Penyampaian hadiah Pertandingan HPPNK 2010..tahniah kepada yang menang esp PPK SG. KETEREH & UNIT PELADANG KUNDANG TIMUR...

Menarik betul dia punye landskap tuk pentas perasmian..abes je majlis, semua buah hilang...hehe

Satu lagi gambar paberet Cik Ila...pandai jugak Cik Ila ni amik gambar yer...ehehe

Orkidlah....gabungan flora & fauna...kreatif..i loike...!

Whoooooaaa...nice...cawan tu ler....

Esok, 05/12/2010...tamatlah Expo Pertanian Terbesar ini...adakah ia akan dilanjutkan??? tunggggguuuuuuuuu......

“Semulia-mulia manusia adalah sesiapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” (Khalifah Abdul Malik bin Marwan)

10 comments:

  1. uiks...kamooo ni...tau la windu kat nenex...kamoo ade terima spm wishes yg nenex anto kat email kamoo??

    ReplyDelete
  2. siyes...kamu kiut.hehe..cawan tuh lha.

    MAHA kira berjaya jugak lha dianjurkan..peluang yg harus direbut oleh petani2 moden yg berjaya.

    ReplyDelete
  3. baru bkak email :p.. thanx kak ila ;).. nti mamat try ltak banner 2.. dr td loading tamau kuar lak ea.. majuk kot cz mamat lmbat bace mail 2..hehe

    ReplyDelete
  4. En.Biskut: nak ke cawan tu?? cepat2 g beli kat MAHA nti...
    Jadilah usahawan..nti 2 tahun ag boleh tgk BISKUT kat MAHA....

    Mamat : ha..itu ler kamoo...welkam...bile nk bg nenex awod ni???

    ReplyDelete
  5. NICE INFO....thanks ya dah berkunjung ketempat aku n sekalian follow

    ReplyDelete
  6. nenex nk award e ? tggu ~ hehe.. nk wat award sndiri.. tamaw bg award org ;)..

    ReplyDelete
  7. syamsul rijal: welcome...aku senang sekali berkunjung ke laman kamu...semacam aku berada di negara kamu...

    mamat: okes2..nenex tunggu..make sure awod 2 gempak tau..

    ReplyDelete
  8. menarik betul.
    saya pernah ke sana sblm ni, utk tahun ni tak kesempatan.
    Saya juga teringin ke MAHA sbg sbg usahawan.

    ReplyDelete
  9. Al-Mu'allim : InsyaALLAH...saya doakan ALLAH murahkan rezeki anda & berjaya lam hidup..nti bila dah jd usahawan bjaya jumpa kat MAHA ye...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...