Tuesday, January 18, 2011

Home » Aku Nak....

Aku Nak....

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..


Aku nak....
Hidup yang TENANG
Tapi...
Jiwaku sering tidak tenteram

Aku nak....
Jadi anak yang solehah
Tapi...
Aku rasa aku bukan anak yang baik

Aku nak....
Keluarga yang bahagia
Tapi...
Ketentuan ALLAH, hanya sementara

Aku nak...
Ade ramai kawan
Tapi...
Aku pendiam

Aku nak...
Sedekahkan senyuman pada orang sekeliling
Tapi...
Hatiku sentiasa gundah

Aku nak...
Dekat pada ALLAH
Tapi...
Aku sering lalai

Ya ALLAH..Hamba pohon, berikanlah segala apa yang terbaik di sisiMU kepadaku...amin ya rabbal alamin....

2 comments:

  1. Nak tenang - baca quran

    Nak jadi anak solehah - ikut kata ibu bapa

    Nak keluarga bahagia - jdlah yg membahagiakan

    Nak ramai kawan - jadilah sahabat yang baik

    nak sedekah senyum - Ceriakan diri sndiri sebelum ceriakan orang lain

    Nak dekat pada ALlah - jadilah hamba yang bertaqwa

    Pintalah apa yang terbaik utk dirimu...

    ReplyDelete
  2. @cikgu baik

    Bila cikgu mula bersuara...

    Terima kasih...insyaALLAH...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...