Sunday, November 21, 2010

Home » Pakwe Baru..ngee

Pakwe Baru..ngee

Bimillahirrahmanirrahim....assalamualaikum...


Baru2 ni time ngah gatal kaki nak jalan,cik ila pegi la ronda2 kat PC Fair..(tanpa niat). Jalan punye jalan ternampak sesuatu yg benar2 buatkan hati rasa dup dap dup dap...nak ke tak nak.fikir panjang2...akhirnya kami 'bertunang'..ape ke benda tu??


Inilah 'tunang' cik ila..errpppp...

Orang2 ade la kate..kalo nak beli bendalah ni, amik la branded punye, pueh hati..tp cik ila tetap berpegang pada kata2 nenek cik wok..ukur baju di badan sendiri..baru tau nk amik saiz 's' ke, 'm' ke..dan setelah diukur dan mengambil kira kadar kecukupan bulanan..inilah hasilnya..ALHAMDULILLAH...

Ade ag yang cik ila rampas dapat (pree33 la ni)...

tu dia....banyak tak??

oklah ni kan..drpd tak dpt langsung... =D

Sonok ah skrg. Cik Ila dah ade pakwe baru, xde la buhsan sgt....terpikir next step..nk kne bli 'berukband' nih..tp mane satu nak ku pilih??? Digi..Celcom..Maxis..haaa atau yg terbaru YES...???

“Semulia-mulia manusia adalah sesiapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” (Khalifah Abdul Malik bin Marwan)

4 comments:

  1. 1stly, thanx cz following me ;) .. 26 dh umr ?? nie kne pgl nenex nie :P .. hehe.. btw, i'll follow u bek.. kaka nk bli broadband ke ?? if nk beli, akak tgok la tmpat akak ok line ape ?? ma suggestion, akak beli la digi, if yes lak, its new, so may be coverage lum luas ag.. digi lak luas line EDGE .. so kt area kg pun leh gne.. if celcom ?? haha .. menangis ..if akak duk area bandar and ade 3G, gne la celcom, if akak duk kg lak, better gne DIGI la.. :P

    ReplyDelete
  2. OWH..baru nenex tau..DIGI ni wide coverage yer..okie dokie..thanx for da info !!

    ReplyDelete
  3. ahaha...jeles???kak nur ni..ape kes...baru nk buruk la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...